Meni


Opportunity Banka A.D. Novi Sad
Bulevar Oslobođenja 2A
Novi Sad
Tel: 021 530 111, 530 024

 

Zaposlenje

Otvorena radna mesta

POŠALJI NAM SVOJU PRIJAVU PUTEM OBRASCA ZA PRIJAVU KANDIDATA


Agent prijatelj – OBS partner, više gradova, šifra konkursa CA2018

(konkurs otvoren do popune mesta)

Potrebne kvalifikacije i sposobnosti:

  • Diploma IV stepena stručne spreme
  • Želja za radom na terenu
  • Vozačka dozvola B kategorije

Dužnosti i odgovornosti:

  • Obilazak domaćinstava/preduzetnika
  • Promovisanje proizvoda i usluga Banke namenjenih klijentima sa otežanim pristupom finansijskim sredstvima

Saradnik za logistiku i nabavku

Rok za prijavu: 28.09.2018.

Potrebne kvalifikacije i sposobnosti:

  • Minimum diploma IV stepena stručne spreme
  • Srednje poznavanje rada na računaru – MS Office
  • Minimum 2 godine radnog iskustva u poslovima nabavke, održavanje i vođenja objekata
  • Posedovanje Uverenja o položenom stručnom ispitu o praktičnoj osposobljenosti za obavljanje poslova bezbednosti i zdravlja na radu smatraće se jakom prednošću
  • Vredan, uporan i istrajan u ostvarivanju ciljeva, posvećen i odgovoran u poslu
  • Precizan, detaljan i pedantan
  • Vozačka dozvola B kategorije i mogućnosti korišćenja sopstvenog automobila u poslovne svrhe (uz naknadu troškova od strane Banke)

Dužnosti i odgovornosti:

  • Odgovoran za ispunjavanje obaveza Banke koji se odnose na usklađivanje sa Pravilnikom o načinu pružanja Prve pomoći
  • Odgovoran za ispunjavanje obaveza Banke koje se odnose na usklađivanje sa Zakonom o bezbednosti i zdravlje na radu
  • Sprovodi procese nabavke za Banku
  • Organizuje i realizuje zadatke dostavljanja, odlaganja i kontrole arhivske dokumentacije
  • Odgovoran je za tehničku ispravnost i redovno održavanje vozila i objekata Banke
  • Odgovoran je za proces upravljanja otpadom, što uključuje i organizaciju transporta i uništavanja otpisanih osnovnih sredstava Banke
  • Po potrebi obavlja i organizuje kurirske zadatke

Oracle Database administrator

Rok za prijavu: 18.10.2018.

Kandidat će biti u prilici da se pridruži timu za podršku i razvoj Glavnog bankarskog rešenja, razvijenog na Oracle platformi, u dinamičnom okruženju sa puno izazova u kooperativnom timu, otvorenom za razmenu iskustava.

Od kandidata očekujemo da u tim unese svoja znanja i veštine, kao i da bude spreman za usvajanje novih

Potrebne kvalifikacije i sposobnosti:

  • Minimum VI stepen stručne spreme
  • Minimum 3 godine radnog iskustva u instalaciji, podešavanju i administraciji Oracle database i application servera.
  • Poželjno iskustvo u finom podešavanju Oracle RDBMS
  • Poželjno iskustvo u Linux administraciji
  • Znanje engleskog jezika

Dužnosti i odgovornosti:

  • Postavka i podešavanje Oracle Database i Application servera u arhitekturi visoke dostupnosti;
  • Praćenje performansi baze i aplikativnog servera Core banking sistema, stepena iskorišćenja resursa i predlaganje rešenja za unapređenja;
  • Održavanje i praćenje procesa izrade rezervnih kopija i procesa oporavka podataka;
  • Testiranje, primena zakrpa i održavanje Linux servera;
  • Primena biltena (programskih izmena) i distribucija (novih verzija) Core banking sistema;
  • Održavanje izrada tehničke dokumentacija i radnih uputstava.

Administrativni asistent Prijepolje

Rok za prijavu: 05.10.2018.

Potrebne kvalifikacije i sposobnosti:

  • Vredan, uporan i istrajan u ostvarivanju ciljeva
  • Posvećen i odgovoran u poslu
  • Precizan, detaljan i pedantan
  • Minimum diploma IV stepena stručne spreme
  • Osnovno poznavanje rada na računaru – MS Office

Dužnosti i odgovornosti:

  • Obavlja administrativni posao u poslovnici u cilju pružanja kvalitetne usluge klijentima
  • Unosi podatke o klijentima i ostalim ugovornim stranama u sistem, skenira dokumentaciju neophodnu za obradu kredita
  • Otvara različite tipove računa u skladu sa zahtevima klijenata
  • Proverava kompletnost i validnost dokumentacije klijenata za sve proizvode u skladu sa procedurama i politikama Banke
  • Štampa iz sistema potvrde o ostatku duga po kreditu za stanovništvo / potvrde o otplaćenom kreditu
  • Obavlja poslove u domaćem platnom prometu, bezgotovinske transakcije, u skladu sa procedurama i radnim uputstvima
  • Zadužen za rad sa meničnim blanketima

Obrazac za prijavu kandidata »

OPPORTUNITY BANKA – MESTO GDE ŽELIM DA RADIM

U Opportunity banci, vrednujemo naše zaposlene kao jedan od najvažnijih činilaca našeg uspeha.
Motivisan i dobro uigran tim zadovoljnih zaposlenih, svakodnevno daje doprinos ispunjenju ciljeva, poštujući misiju i viziju Banke. Sa druge strane, Banka pruža mogućnost za lični i profesionalni razvoj, ulaže u svoje ljude i neguje timski duh.
Zato, puno pažnje posvećujemo procesu regrutacije i selekcije. Težimo da pronađemo kandidate koji najbolje odgovaraju radnom mestu i pružimo šansu da postanu deo tima naše Banke.
U svoje zaposlene konstantno ulažemo, pružamo im podršku i podstičemo da daju svoj maksimum, otkriju i koriste svoje potencijale i time napreduju u svakom smislu. Organizujemo interne i eksterne obuke i treninge i svakodnevno pronalazimo nove načine da unapređujemo znanja i veštine zaposlenih.
Osnovna ideja i naš najvažniji princip upravljanja ljudskim resursima je da NAJBOLJI NAPREDUJU. Prioritet uvek dajemo unapređenju naših ljudi i radujemo se kada smo u prilici da motivišemo zaposlene koji pokažu da su svojim trudom, radom, zalaganjem i rezultatima zaslužili da idu napred. Možemo da se pohvalimo činjenicom da najveći deo našeg rukovodstva, čine zaposleni koji su promovisani do menadžerske pozicije u okviru naše organizacije.

DA LI STE VI IDEALNI ZA ZAPOSLENJE U OPPORTUNITY BANCI?

Kako bismo došli do što većeg broja klijenata, konstantno smo u potrazi za pojačanjima i radimo na širenju našeg uspešnog tima. Ali kako da znate da li da se prijavite?!

Ukoliko ste vredni, uporni, komunikativni, voljni da učite i stičete nova znanja, želite da budete deo profesionalne organizacije i napravite prve korake u bankarstvu, VI STE BAŠ ONO ŠTO TRAŽIMO!!!
Nemojte da vas brine ukoliko nemate radnog staža ili bankarskog iskustva, možda ste baš vi idealni za našu Banku! Insistiramo da nam se javite i pružite nam priliku da vas uvedemo u poslovni svet, naučimo od nule i damo vam vetar u leđa! Radićete uz iskusnije kolege koje će nesebično podeliti sa vama svoja znanja i iskustva kako biste i vi postali uspešan deo tima.

KAKO IZGLEDA RADNI DAN U OBS?

Ono što je najvažnije da znate, jeste da ćete raditi u mladom, dinamičnom i radnom okruženju, uz kolege koje su u svakom momentu tu za vas.

Ukoliko ste zaposleni u nekoj od 28 naših filijala ili poslovnica širom Srbije, kao deo prodajnog tima, dan ćete uglavnom provoditi na terenu, u potrazi za novim klijentima, prezentovati proizvode Banke i upoznavati puno novih ljudi. Sami organizujete svoje radno vreme, radite na poznatom terenu i širite krug poznanika! Za one koji vole dinamiku, rad sa klijentima i izazov rada na terenu, ovo je idealan posao.

Sa druge strane, ukoliko ste zaposleni u centrali Banke, odnosno radite kao podrška našem prodajnom timu, imaćete priliku da u toku dana budete važan “šraf” u realizaciji ciljeva organizacije, komunicirate sa puno različitih odeljenja i kolega i svaki dan naučite nešto novo! Nije loše, zar ne?

Ukoliko vam se dopada sve što ste pročitali i smatrate da bismo bili dobar spoj, pozivamo vas da se prijavite na neki od otvorenih radnih mesta ili nam pošaljete CV (biografiju) putem obrasca za prijavu kandidata u bazu podataka.