Meni


Opportunity Banka A.D. Novi Sad
Bulevar Oslobođenja 2A
Novi Sad
Tel: 021 530 111, 530 024

 

Zaposlenje

Otvorena radna mesta

POŠALJI NAM SVOJU PRIJAVU PUTEM OBRASCA ZA PRIJAVU KANDIDATA


 Saradnik prodaje na terenu

(konkurs otvoren do popune mesta)

Potrebne kvalifikacije i sposobnosti:

  • Diploma IV stepena stručne spreme
  • Želja za radom na terenu
  • Vozačka dozvola B kategorije

Dužnosti i odgovornosti:

  • Obilazak domaćinstava/preduzetnika
  • Promovisanje proizvoda i usluga Banke namenjenih klijentima sa otežanim pristupom finansijskim sredstvima

Saradnik za naplatu potraživanja 

 – za pokrivanje teritorije Niškog regiona – Niš, Pirot, Zaječar, Leskovac, Vranje 

Rok za prijavu: 08.12.2018.

Opis posla:

  • Naplata spornih potraživanja Banke u okviru Niškog regiona (Niš, Pirot, Zaječar, Leskovac, Vranje)
  • Praćenje i analiza kredita u docnji
  • Podrška i obuka savetnika za klijente iz domena naplate potraživanja
  • Odgovornost za sredstva stečena naplatom a koja se nalaze u njegovom portfoliu – redovne reprocene, praćenje troškova komunalija (voda, struja, gas)
  • Odgovornost za utužene predmete koji su u njegovom portfoliu, koordiniranje i praćenje procesa u saradnji sa Odeljenjem za pravne poslove

Potrebne kvalifikacije i sposobnosti:

  • minimum IV stepen stručne spreme
  • poželjno iskustvo na sličnim poslovima
  • poželjno poznavanje rada u MS Office paketu
  • razvijene komunikacione i pregovaračke sposobnosti
  • razvijena orijentisanost ka ostvarivanju postavljenih ciljeva
  • sposobnost analize i sistematičnost u poslu
  • vozačka dozvola B kategorije – aktivan vozač (obavezno je posedovanje sopstvenog automobila)

Administrativni asistent

mesto rada: Kruševac (1 izvršilac)

mesto rada: Užice (1 izvršilac)

Rok za prijavu: 14.12.2018.

Dužnosti i odgovornosti:

  • Obavlja administrativni posao u poslovnici u cilju pružanja kvalitetne usluge klijentima
  • Unosi podatke o klijentima i ostalim ugovornim stranama u sistem, skenira dokumentaciju neophodnu za obradu kredita
  • Otvara različite tipove računa u skladu sa zahtevima klijenata
  • Proverava kompletnost i validnost  dokumentacije klijenata za sve proizvode u skladu sa procedurama i politikama Banke
  • Štampa iz sistema potvrde o ostatku duga po kreditu za stanovništvo / potvrde o otplaćenom kreditu
  • Obavlja poslove u domaćem platnom prometu, bezgotovinske transakcije, u skladu sa procedurama i radnim uputstvima
  • Zadužen za rad sa meničnim blanketima

Potrebne kvalifikacije i sposobnosti:

  • Vredan, uporan i istrajan u ostvarivanju ciljeva
  • Posvećen i odgovoran u poslu
  • Precizan, detaljan i pedantan
  • Minimum diploma IV stepena stručne spreme
  • Osnovno poznavanje rada na računaru  – MS Office

Saradnik za marketing i komunikacije

mesto rada: Novi Sad

Rok za prijavu: 17.12.2018.

Bavićeš se:

  • Kreiranjem vizuelnih rešenja za promotivne i korporativne materijale Banke
  • Kreiranjem oglasnih kampanja za jačanje brenda kao i za promociju proizvoda Banke
  • Istraživanjem tržišta i pripremom izveštaja o konkurenciji
  • Koordinacijom anketa i fokus grupa sa klijentima banke
  • Kontaktima sa dobavljačima i partnerima banke
  • Internom komunikacijom sa zaposlenima banke kroz različita obaveštenja, interne časopise i njusletere, aktivnosti korporativne društvene odgovornosti i druženja
  • Prezentacijom banke na različitim dešavanjima na lokalnom nivou
  • Smišljanjem novih načina na koje banka dolazi do svoje ciljne grupe klijenata

Šta tražimo od tebe:

  • Da imaš smisla za estetiku i da spretno barataš Ilustratorom, Photoshopom i InDesignom
  • Da znaš da napišeš kvalitetan tekst za blog, web sajt, facebook post, brošuru, flajer, izveštaj i slično
  • Da imaš smisla za analizu informacija sa ciljem dolaženja do najbitnijih zaključaka, i da znaš kako te zaključke da prezentuješ pismeno i usmeno
  • Da pokazuješ odgovornost i poštovanje prema sebi i drugima
  • Da znaš kako da postavljaš prioritete i da voliš onaj osećaj kada precrtaš neki zadatak sa svoje “TO DO” liste
  • Da veruješ u koncept doživotnog učenja, a možeš da naučiš ponešto i na greškama, pa makar i svojim
  • Da si hrabra/hrabar kada su u pitanju nove ideje, nove tehnologije, novi kanali komunikacije i da voliš promene

(nećemo ovde pominjati Microsoft Office jer se podrazumeva da to držiš u malom prstu, vozačka dozvola nam ne treba, a ni tvoje obrazovanje nije presudno ako se prepoznaješ u ovom opisu i želiš da radiš u jednom toplom i dinamičnom radnom okruženju. Ne moraš da imaš ni prethodno radno iskustvo, niti je bitno da znaš bilo šta o bankama ili finansijskim proizvodima i uslugama – to ćeš sve naučiti od budućih koleginica i kolega. Plusevi su ako znaš engleski jezik na bilo kom nivou i ako ti statistika nije špansko selo, a znaš ponešto i o Google Adsu, Youtube reklamama, Facebook i LinkedIn oglašavanju)


Obrazac za prijavu kandidata »

OPPORTUNITY BANKA – MESTO GDE ŽELIM DA RADIM

U Opportunity banci, vrednujemo naše zaposlene kao jedan od najvažnijih činilaca našeg uspeha.
Motivisan i dobro uigran tim zadovoljnih zaposlenih, svakodnevno daje doprinos ispunjenju ciljeva, poštujući misiju i viziju Banke. Sa druge strane, Banka pruža mogućnost za lični i profesionalni razvoj, ulaže u svoje ljude i neguje timski duh.
Zato, puno pažnje posvećujemo procesu regrutacije i selekcije. Težimo da pronađemo kandidate koji najbolje odgovaraju radnom mestu i pružimo šansu da postanu deo tima naše Banke.
U svoje zaposlene konstantno ulažemo, pružamo im podršku i podstičemo da daju svoj maksimum, otkriju i koriste svoje potencijale i time napreduju u svakom smislu. Organizujemo interne i eksterne obuke i treninge i svakodnevno pronalazimo nove načine da unapređujemo znanja i veštine zaposlenih.
Osnovna ideja i naš najvažniji princip upravljanja ljudskim resursima je da NAJBOLJI NAPREDUJU. Prioritet uvek dajemo unapređenju naših ljudi i radujemo se kada smo u prilici da motivišemo zaposlene koji pokažu da su svojim trudom, radom, zalaganjem i rezultatima zaslužili da idu napred. Možemo da se pohvalimo činjenicom da najveći deo našeg rukovodstva, čine zaposleni koji su promovisani do menadžerske pozicije u okviru naše organizacije.

DA LI STE VI IDEALNI ZA ZAPOSLENJE U OPPORTUNITY BANCI?

Kako bismo došli do što većeg broja klijenata, konstantno smo u potrazi za pojačanjima i radimo na širenju našeg uspešnog tima. Ali kako da znate da li da se prijavite?!

Ukoliko ste vredni, uporni, komunikativni, voljni da učite i stičete nova znanja, želite da budete deo profesionalne organizacije i napravite prve korake u bankarstvu, VI STE BAŠ ONO ŠTO TRAŽIMO!!!
Nemojte da vas brine ukoliko nemate radnog staža ili bankarskog iskustva, možda ste baš vi idealni za našu Banku! Insistiramo da nam se javite i pružite nam priliku da vas uvedemo u poslovni svet, naučimo od nule i damo vam vetar u leđa! Radićete uz iskusnije kolege koje će nesebično podeliti sa vama svoja znanja i iskustva kako biste i vi postali uspešan deo tima.

KAKO IZGLEDA RADNI DAN U OBS?

Ono što je najvažnije da znate, jeste da ćete raditi u mladom, dinamičnom i radnom okruženju, uz kolege koje su u svakom momentu tu za vas.

Ukoliko ste zaposleni u nekoj od 28 naših filijala ili poslovnica širom Srbije, kao deo prodajnog tima, dan ćete uglavnom provoditi na terenu, u potrazi za novim klijentima, prezentovati proizvode Banke i upoznavati puno novih ljudi. Sami organizujete svoje radno vreme, radite na poznatom terenu i širite krug poznanika! Za one koji vole dinamiku, rad sa klijentima i izazov rada na terenu, ovo je idealan posao.

Sa druge strane, ukoliko ste zaposleni u centrali Banke, odnosno radite kao podrška našem prodajnom timu, imaćete priliku da u toku dana budete važan “šraf” u realizaciji ciljeva organizacije, komunicirate sa puno različitih odeljenja i kolega i svaki dan naučite nešto novo! Nije loše, zar ne?

Ukoliko vam se dopada sve što ste pročitali i smatrate da bismo bili dobar spoj, pozivamo vas da se prijavite na neki od otvorenih radnih mesta ili nam pošaljete CV (biografiju) putem obrasca za prijavu kandidata u bazu podataka.