Meni


Opportunity Banka A.D. Novi Sad
Bulevar Oslobođenja 2A
Novi Sad
Tel: 021 530 111, 530 024

 

KontaktPrigovori, primedbe i sugestije

KAKO MOŽETE ULOŽITI PRIGOVOR NA NAŠ RAD?

Ukoliko niste zadovoljni bilo kojim aspektom proizvoda ili usluge koju smo Vam pružili, imate pravo da uložite formalni prigovor na naš rad. Pročitajte tekst koji sledi kako biste se informisali o načinima na koje možete da se žalite i tako nam omogućite da poboljšamo naše proizvode i usluge.

FORMALNI PRIGOVORI

Ako smatrate da se nismo pridržavali zakona, obaveza iz ugovora, Opštih uslova poslovanja ili dobrih poslovnih običaja, možete da uložite formalni prigovor na rad Opportunity banke.

KAKO ULOŽITI FORMALNI PRIGOVOR?

  • Lično, tako što ćete posetiti bilo koju našu poslovnicu i tražiti da uložite formalni prigovor
  • Slanjem pisanog prigovora poštom na adresu: Opportunity banka, Bulevar oslobođenja 2a, 21000 Novi Sad
  • Elektronskom poštom (e-mailom) na adresu prigovori@obs.rs

ŠTA TREBA DA SADRŽI PRIGOVOR?

  1. Vaše ime i prezime, kao i kontakt podatke
  2. Jasno naveden razlog za prigovor
  3. Ako je moguće, navedite i broj partije kredita iz ugovora odnosno broj računa da nam olakšate dalje postupanje

ŠTA MOŽETE DA OČEKUJETE?

Formalni prigovor možete da podnesete u roku od tri godine od dana kada je učinjena povreda Vašeg prava, a mi smo Vam dužni odgovoriti u roku od 15 dana nakon prijema. Ukoliko ne dobijete odgovor od nas u ovom roku ili Vas obavestimo da je Vaš prigovor neosnovan, možete podneti pritužbu Narodnoj banci Srbije u roku od šest meseci od prijema našeg odgovora odnosno dana kada ste trebali da primite odgovor od nas.

O načinu podnošenja pritužbe Narodnoj banci Srbije, možete se informisati OVDE .

PRIMEDBE I SUGESTIJE

Vaše primedbe i sugestije možete da nam pošaljete u sledećim slučajevima:

  • Ako niste zadovoljni načinom na koji su se prema Vama ophodili naši zaposleni
  • Od momenta podnošenja potrebne dokumentacije do odobrenja kredita čekali ste duže od tri dana
  • Smatrate da niste dobili sve informacije o proizvodu ili usluzi (kamata, naknada, rok, iznos, itd.)
  • Imate bilo kakvu sugestiju ili ideju za unapređenje naših proizvoda, usluga ili poslovanja

KAKO NAM MOŽETE POSLATI PRIMEDBU ILI SUGESTIJU?

  • elektronskom poštom (e-mailom) na adresu primedbe@obs.rs
  • slanjem sms poruke (koja se naplaćuje po Vašoj redovnoj tarifi) ili Viber poruke na broj 062 / 50 10 10
  • Slanjem poruke u inbox na našoj Facebook stranici

ŠTA MOŽETE DA OČEKUJETE?

Iako nažalost nismo u mogućnosti da odgovorimo na svaku Vašu primedbu ili sugestiju, svaku ćemo evidentirati, analizirati i prosleđivati nadležnim rukovodiocima sa ciljem otklanjanja eventualnih problema i daljih unapređenja.

OVDE možete da pronađete uputstvo KAKO MOŽETE ULOŽITI PRIGOVOR NA NAŠ RAD koje dobija svaki kreditni klijent Opportunity banke.