Meni

Srb / Eng


Bulevar Oslobođenja 2A
Novi Sad
Tel: 021 530 111, 530 024

   

Zaposlenje

Otvorena radna mesta

POŠALJI NAM SVOJU PRIJAVU PUTEM OBRASCA ZA PRIJAVU KANDIDATA


SARADNIK PRODAJE NA TERENU više gradova, šifra konkursa CA2017

(konkurs otvoren do popune mesta)

UKOLIKO IMAŠ:

  • Diplomu IV stepena stručne spreme
  • Želju za radom na terenu
  • Vozačku dozvolu B kategorije

I SPREMAN SI DA :

  • Obilaziš domaćinstva/preduzetnike
  • Promovišeš naše proizvode i usluge

MENADŽER SLUŽBE ZA DOMAĆI I INOSTRANI PLATNI PROMET, šifra konkursa PP2017

ROK ZA PRIJAVU: 09.11.2017.

mesto rada: Novi Sad

 Potrebne kvalifikacije i sposobnosti:

  • VII stepen stručne spreme-diploma ekonomskog fakulteta
  • Najmanje 3 godine radnog iskustva na poslovima upravljanja platnim prometom u banci ili sličnoj finansijskoj organizaciji
  • Poznavanje bankarskog poslovanja i bankarskih proizvoda i usluga kao i relevantnog zakonodavstva
  • Visok nivo kompjuterskih veština
  • Znanje engleskog jezika
  • Poželjno poznavanje rada u Antegri i SWIFT aplikacijama

Dužnosti i odgovornosti: 

        • Koordinira i kontroliše rad Službe za domaći i inostrani platni promet
        • Odgovoran za tačno i blagovremeno uspostavljanje i vršenje operacija platnog prometa Banke i obaveštavanje nadređenih i drugih odeljenja o svim promenama uzrokovanim platnim prometom
        • Nadgleda nivoe usklađenosti platnog prometa sa internim i eksternim zahtevima;
        • Kreira procedure i korisnička uputstva iz oblasti domaćeg i inostranog platnog prometa
        • Odgovoran za kreiranje i kontrolu periodičnih eksternih i internih izveštaja iz oblasti domaćeg i inostranog platnog promet
        • Kontroliše i autorizuje izvršenja platnog prometa sa inostranstvom
        • Kontroliše i autorizuje izvršenja – knjiženja poslova iz domena Treasury Back Office-a, ugovorenih od strane Odeljenja za trgovanje i ALM poslove
        • Koordinira usklađivanje podataka o komitentima Banke sa podacima preuzetim izNregistra APR
        • Prati efikasnost, preciznost i blagovremenost izvršenja platnog prometa (domaćeg i inostranog);
        • Razvija i primenjuje politike i procedure koje treba da omoguće precizno vođenje dokumentacije

SARADNIK ZA RAZVOJ PROIZVODA I MARKETING, šifra konkursa PRM2017

ROK ZA PRIJAVU: 02.11.2017.

mesto rada: Novi Sad

 Potrebne kvalifikacije i sposobnosti:

  • Visoka stručna sprema poželjno usmerenje marketing
  • Poželjno iskustvo od najmanje 1 godine u sektoru razvoja proizvoda/marketinga, poželjno u okviru FMCG kompanija
  • Upućenost u nove marketinške trendove (socijalne mreže, SEO, Google Analitika, Google AdWords…)
  • Dobro poznavanje MS Office paketa (word, excel, power point)
  • Poželjno poznavanje dizajnerskih alata kao što su Adobe Illustrator, Photoshop i InDesign

Dužnosti i odgovornosti: 

  • Razvoj i implementacija strategije za unapređenje proizvoda i usluga, poboljšanja kvaliteta usluge prema klijentima kao i bolje prepoznatljivosti proizvoda Banke
  • Sprovođenje istraživanja tržišta i konkurencije sa ciljem razvoja novih tržišta, proizvoda i usluga Banke i podizanje kvaliteta usluge prema klijentima.
  • Stalna organizacija fokus grupa sa potencijalnim klijentskim grupama u cilju  identifikovanja potreba klijenata
  • Razvoj kanala komunikacije i identifikacija jednostavnih načina za obraćanje ciljnim grupama u cilju animiranja i  edukacije potencijalnih klijenata o      mogućnostima korišćenja finansijskih usluga banke
  • Organizacija promotivnih aktivnosti i koordinacija sa zaposlenima u filijalama i poslovnicama OBS
  • Pisanje tekstova za flajere, plakate, web sajt, članaka, saopštenja za medije, intervjua, priča o klijentima, itd.
  • Idejna rešenja i koordinacija pripreme oglasa, radio, TV i internet reklama, kao i sama realizacija kampanja i praćenje realizacije marketing budžeta
  • Priprema različitih izveštaja o tržistu, konkurenciji, istraživanjima i sl. za rukovodstvo i zaposlene banke
  • Priprema, nabavka i distribucija marketing materijala

Obrazac za prijavu kandidata »

 
OPPORTUNITY BANKA – MESTO GDE ŽELIM DA RADIM

U Opportunity banci, vrednujemo naše zaposlene kao jedan od najvažnijih činilaca našeg uspeha.
Motivisan i dobro uigran tim zadovoljnih zaposlenih, svakodnevno daje doprinos ispunjenju ciljeva, poštujući misiju i viziju Banke. Sa druge strane, Banka pruža mogućnost za lični i profesionalni razvoj, ulaže u svoje ljude i neguje timski duh.
Zato, puno pažnje posvećujemo procesu regrutacije i selekcije. Težimo da pronađemo kandidate koji najbolje odgovaraju radnom mestu i pružimo šansu da postanu deo tima naše Banke.
U svoje zaposlene konstantno ulažemo, pružamo im podršku i podstičemo da daju svoj maksimum, otkriju i koriste svoje potencijale i time napreduju u svakom smislu. Organizujemo interne i eksterne obuke i treninge i svakodnevno pronalazimo nove načine da unapređujemo znanja i veštine zaposlenih.
Osnovna ideja i naš najvažniji princip upravljanja ljudskim resursima je da NAJBOLJI NAPREDUJU.  Prioritet uvek dajemo unapređenju naših ljudi i radujemo se kada smo u prilici da motivišemo zaposlene koji pokažu da su svojim trudom, radom, zalaganjem i rezultatima zaslužili da idu napred. Možemo da se pohvalimo činjenicom da najveći deo našeg rukovodstva, čine zaposleni koji su promovisani do menadžerske pozicije u okviru naše organizacije.


DA LI STE VI IDEALNI ZA ZAPOSLENJE U OPPORTUNITY BANCI?

Kako bismo došli do što većeg broja klijenata, konstantno smo u potrazi za pojačanjima i radimo na širenju našeg uspešnog tima. Ali kako da znate da li da se prijavite?!

Ukoliko ste vredni, uporni, komunikativni, voljni da učite i stičete nova znanja, želite da budete deo profesionalne organizacije i napravite prve korake u bankarstvu, VI STE BAŠ ONO ŠTO TRAŽIMO!!!
Nemojte da vas brine ukoliko nemate radnog staža ili bankarskog iskustva, možda ste baš vi idealni za našu Banku! Insistiramo da nam se javite i pružite nam priliku da vas uvedemo u poslovni svet, naučimo od nule i damo vam vetar u leđa! Radićete uz iskusnije kolege koje će nesebično podeliti sa vama svoja znanja i iskustva kako biste i vi postali uspešan deo tima.


KAKO IZGLEDA RADNI DAN U OBS?

Ono što je najvažnije da znate, jeste da ćete raditi u mladom, dinamičnom i radnom okruženju, uz  kolege koje su u svakom momentu tu za vas.

Ukoliko ste zaposleni u nekoj od 24 naše filijale ili poslovnice širom Srbije, kao deo prodajnog tima, dan ćete uglavnom provoditi na terenu, u potrazi za novim klijentima, prezentovati proizvode Banke i upoznavati puno novih ljudi. Sami organizujete svoje radno vreme, radite na poznatom terenu i širite krug poznanika! Za one koji vole dinamiku, rad sa klijentima i izazov rada na terenu, ovo je idealan posao.

Sa druge strane, ukoliko ste zaposleni u centrali Banke, odnosno radite kao podrška našem prodajnom timu, imaćete priliku da u toku dana budete važan “šraf” u realizaciji ciljeva organizacije, komunicirate sa puno različitih odeljenja i kolega i svaki dan naučite nešto novo! Nije loše, zar ne?

Ukoliko vam se dopada sve što ste pročitali i smatrate da bismo bili dobar spoj, pozivamo vas da se prijavite na neki od otvorenih radnih mesta ili nam pošaljete CV (biografiju) putem obrasca za prijavu kandidata u bazu podataka.