Meni


Opportunity Banka A.D. Novi Sad
Bulevar Oslobođenja 2A
Novi Sad
Tel: 021 530 111, 530 024

 

BiznisElektronsko bankarstvo

Sam svoj bankar

Uštedite vreme i obavljajte svoje poslovne aktivnosti jednostavnije i udobnije

U svakom trenutku budite informisani o stanju i prometu na računima 24 sata, 7 dana u nedelji.

SAM SVOJ BANKAR nudi Vam brojne pogodnosti:

  • Nižu proviziju za naloge puštene putem elektronskog bankarstva
  • Sistem elektronskog plaćanja dostupan 24 sata dnevno, 365 dana u godini
  • Maksimalnu zaštitu servisa savremenim tehnologijama bezbednosti
  • Platni promet u zemlji za pravna lica i preduzetnike
  • Pregled, preuzimanje i štampa izvoda po datumu
  • Pregled i praćenje stanja računa u realnom vremenu i naloga do izvršenja

Radno vreme platnog prometa

E-bank Opportunity banke možete koristiti 24 časa dnevno, što znači da svoje naloge možete kreirati i slati u bilo koje doba dana i noći. Medutim, ukoliko želite da se nalozi koje šaljete realizuju istog dana, obratite pažnju na sledeće.

Od ponedeljka do petka:

Eksterni nalozi do 250.000,00 dinara (račun poverioca-primaoca nije kod Opportunity banke) poslati do 14:00 biće realizovani istog dana

Eksterni nalozi koji su preko 250.000,00 dinara, kao i oni koji su označeni kao hitni, poslati do 17:00 biće realizovani istog dana

Interni nalozi (oba računa, račun dužnika-nalogodavca i račun poverioca-primaoca, su kod Opportunity banke, tj. počinju sa 370), poslati do 17:00 biće realizovani istog dana.

Vikend:

Subotom i nedeljom platni promet ne radi. Podrazumeva se da ukoliko je datum valute u budućnosti naloge možete kreirati i slati u bilo koje doba dana, ali morate paziti da datum valute nije subota, nedelja ili državni praznik.

Aplikacije za ebanking

OfficeBanking – nova unapređena verzija FX Client-a, nudi niz prednosti u odnosu na druge ebanking aplikacije:

– slanje svih naloga odjednom za različite račune,

– štampa više izvoda različitih računa odjednom,

– podržan import file-ova,

– mogućnost filtriranja proknjiženih promena prema svim njihovim detaljima i kreiranje željenih izveštaja,

– on-line informacija o stanju po računima i poslovanju,

– mogućnost istorijskog prikaza koraka u procesuiranju platnog naloga,

– klijent prilikom povezivanja na sistem, automatski dobija sve nove verzije programa, izmena i nadgradnje postojeće aplikacije,

– uputstvo za korišćenje aplikacije i pomoć – navigacijski orjentisani ka korisniku kroz celu aplikaciju.

FX Client – prva verzija elektronskog bankarstva, off-line aplikacija koja je namenjena pravnim licima. Korisnici imaju mogućnost kreiranja naloga u off line režimu, samo prilikom razmene podataka sa bankom (sinhronizacija) potrebno je da bude na Internetu (on line). Prilikom sinhronizacije korisnici preuzimaju podatke o računu u Banci kao i statuse poslatih naloga za plaćanje.

Klijentima je na raspolaganju nekoliko verzija FX Client aplikacije, zavisno od konkretnih potreba poslovanja i specifičnosti informacionog sistema korisnika:

  • FX Client Desktop – instalacija na jednom računaru korisnika
  • FX Client Enterprise – instalacija i rad sa centralizovanom bazom podataka kojoj pristupa više klijentskih aplikacija, moguć istovremeni rad više korisnika nad centralnom bazom.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja uvek je dostupan korisnički servis kompanije koja obezbeđuje usluge elektronskog bankarstva.

Asseco SEE

24×7 Servisni centar za elektronsko bankarstvo

Bulevar Milutina Milankovića 19g, 11070 Novi Beograd

Tel: 011/ 2013-131

Fax: 011/ 2013-132

E-mail: helpdesk@24×7.rs

Web: http://www.24×7.rs